Regn, regn och lite mera regn-.-

                                                                    ....
Ohh..... Ska de här kallas sommarlov? Skit väder (ursäkta ordvalet....)
Väknade kl 13:30, drömmde att de var soligt och att jag var i Gröna Lund^^
SEN VAKNADE JAG... sorgligt va??
Nåja... de kunde ha varit värre  nej de kunde de faktist inte!!!!
Har tandläkar tid den 24, kl 08:00.
Vem vaknar så tidigt för att få en borr instopad i munnen?!    Jag faktist.... Men vad ska jag göra, tänker iallafal inte sluta med godis, då har man ju inget att leva för.
Jag ska tvinga min kompis att följa med^^
Man blir faktist deprimerad, sitta hemma varje dag och titta ut genom fönstret och önska att solen ska titta fram.
Glöm inte att lämna en komentar:) Ska bada nu HEJDÅ:)


//Viktoria//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0