Har fixat min design;)

;)
Jippy jag har fixat min design! Den blev jätte ful men iallafal så är jag glad för jag hade inte en aning om vad jag höll på med!

De är ganska tråkigt nu eftersom de hade regnat igår så nu är de molnigt  -.-    
Min storebror gick ut och käkade med sina vänner, lycko honom... Jag orkar knappt resa mig ur stolen även fast jag precis har vaknat (tidigt va?) xD
 Hur som helst så har jag bara 3år kvar av skolan sen så tar jag studenten, om man tänker efter e de inte så mycket kvar och de är nog det som skrämmer mig...
Haha de påminer mig om en sak som hände igår, min storebror hade somnat på soffan så jag satte på skräckfilms musik från mn mobil och filmade från hans mobil^^Zzzzz... Det blev som en skräckfilm sen så när han vaknade så visade jag honom den. Han bara skratadeDe var de... glöm inte att skriva en komentar

//Viktoria//

Kommentarer
Postat av: marina

fiin design...men du borde nog lägga typ nån bakgrund:D:D

2009-06-13 @ 14:15:05
URL: http://mandarina.devote.se
Postat av: Carrot

Svar: Då förstår du hur jag känner...

2009-06-13 @ 20:20:52
URL: http://thecarrot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0